5,432 læst ·
18 svar
5k læst
18 svar
Korrekt fyldning i Storsæk/ big bag
Hum.... det der lyder ret tvivlsomt og meget som om sækkene i bedste fald ender som fyld i nogens byggeri, men mere sandsynligt i en skov i nærheden.
Stod der noget firmanavn på bilen? Det er jo ikke sådan, at man laster ti storsække med beton på hvilken som helst bil.
Stod der noget firmanavn på bilen? Det er jo ikke sådan, at man laster ti storsække med beton på hvilken som helst bil.
Var det ren beton koster det ingenting at tømme, så det behøver ikke at være så lurt, som det lyder.tommib sagde:
Edit: Måske skal jeg præcisere, at jeg ikke kan sværge på, at det gælder overalt, men en deponiklassificeret container med ren beton fra byggerier plejer kun at blive faktureret med transportomkostningen. (Det sidstnævnte afhænger jo selvfølgelig af aftalen).
Senest redigeret:
Hvis spørgsmålet var stillet til mig, så gætter jeg på, at de større også findes i Stockholm, men jeg har ingen anelse. Men det føles som om man henvender sig til privatpersoner, hvis man skriver listepriserne.K KjellTimell sagde:
Edit: Efter en hurtig søgning ser det ud til, at både Suez og Ragn-Sells også opererer på den side af landet, bare som eksempel.
Klik her for at svare