worgen #1 Medlem · 87 indlæg 18 mar klokken 15:50 worgen Medlem 87 indlæg 18 mar klokken 15:50 #1 Skal indsætte en indadgående dobbeltdør i stedet for et vindue og undrer mig over, hvordan jeg bedst bygger en altantrappe til den. - Sætte en regel i facaden og vanger? - Bygge den ovenpå stolper og forankre i facaden? Modtager gerne forslag #altantrappe #altantrappe #konstruktion #trappe
Skal indsætte en indadgående dobbeltdør i stedet for et vindue og undrer mig over, hvordan jeg bedst bygger en altantrappe til den. - Sætte en regel i facaden og vanger? - Bygge den ovenpå stolper og forankre i facaden? Modtager gerne forslag
G gmogmo #2 Medlem · 381 indlæg 18 mar klokken 18:16 gmogmo Medlem 381 indlæg 18 mar klokken 18:16 #2 worgen sagde: Skal sætte en indadgående dobbeltdør i stedet for et vindue og undrer mig over, hvordan jeg bedst bygger en altantrappe til den. - Sætte en regel i facaden og vangstykker? - Bygge den ovenpå sokler og forankre i facaden? Modtager gerne forslag Byg den på sokler i for- og bagkant. Der er ikke behov for forankring i facaden. Så kan du også flytte den, når du skal male vinduet.
worgen sagde: Skal sætte en indadgående dobbeltdør i stedet for et vindue og undrer mig over, hvordan jeg bedst bygger en altantrappe til den. - Sætte en regel i facaden og vangstykker? - Bygge den ovenpå sokler og forankre i facaden? Modtager gerne forslag Byg den på sokler i for- og bagkant. Der er ikke behov for forankring i facaden. Så kan du også flytte den, når du skal male vinduet.