Z zana kader #1 Medlem · 140 indlæg 16 jan 2021 klokken 00:08 zana kader Medlem 140 indlæg 16 jan 2021 klokken 00:08 #1 Hej, har lidt kondens ved et område i loftet på indersiden af plasten, hvorfor? Hvordan fikser jeg det nemmest? Der er loft over, jeg mærkede, at der var lidt kold luft i området: kan det være det? Det skal blive et badeværelse, der ligger i garagedelen/økonomidelen af huset. #kondens #plast
Hej, har lidt kondens ved et område i loftet på indersiden af plasten, hvorfor? Hvordan fikser jeg det nemmest? Der er loft over, jeg mærkede, at der var lidt kold luft i området: kan det være det? Det skal blive et badeværelse, der ligger i garagedelen/økonomidelen af huset.
Jonatan79 #2 Hobbytømrer · Nacka · 24 556 indlæg 16 jan 2021 klokken 07:47 Jonatan79 Hobbytømrer Nacka 24,556 indlæg 16 jan 2021 klokken 07:47 #2 Det forsvinder, når I får gang i varme og ventilation. Tør det bare væk.
Z zana kader #3 Medlem · 140 indlæg 16 jan 2021 klokken 20:48 zana kader Medlem 140 indlæg 16 jan 2021 klokken 20:48 #3 Jeg har en varmeblæser på allerede, så det er jo passende varmt. Så har jeg selvtrækken, og den virker som den skal. Kan det være noget andet?
Jeg har en varmeblæser på allerede, så det er jo passende varmt. Så har jeg selvtrækken, og den virker som den skal. Kan det være noget andet?
Jonatan79 #4 Hobbytømrer · Nacka · 24 556 indlæg 16 jan 2021 klokken 20:54 Jonatan79 Hobbytømrer Nacka 24,556 indlæg 16 jan 2021 klokken 20:54 #4 Selvtræk?
Z zana kader #5 Medlem · 140 indlæg 16 jan 2021 klokken 22:06 zana kader Medlem 140 indlæg 16 jan 2021 klokken 22:06 #5 Jonatan79 sagde: Selvtræk?[/QUOTE. Var lidt hurtig der. Mekanisk ventilation har jeg
Jonatan79 #6 Hobbytømrer · Nacka · 24 556 indlæg 16 jan 2021 klokken 22:08 Jonatan79 Hobbytømrer Nacka 24,556 indlæg 16 jan 2021 klokken 22:08 #6 Ok; tjek at plasten er tæt overalt.