Hej, har lidt kondens ved et område i loftet på indersiden af plasten, hvorfor? Hvordan fikser jeg det nemmest?

Der er loft over, jeg mærkede, at der var lidt kold luft i området: kan det være det?

Det skal blive et badeværelse, der ligger i garagedelen/økonomidelen af huset.
Billede af indersiden af loft med træbjælker og plast. Et område er cirklet i orange for at indikere et potentielt kondensproblem.
 
Det forsvinder, når I får gang i varme og ventilation. Tør det bare væk.
 
Jeg har en varmeblæser på allerede, så det er jo passende varmt. Så har jeg selvtrækken, og den virker som den skal. Kan det være noget andet?
 
Selvtræk?
 
Jonatan79 Jonatan79 sagde:
Selvtræk?[/QUOTE.
Var lidt hurtig der. Mekanisk ventilation har jeg
 
Ok; tjek at plasten er tæt overalt.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.