Har tidligere købt Fischer UX i 100-pak på Hornbach, som har fungeret godt både til betonvægge og gipsvægge. Desværre har Hornbach skiftet til nogle plugs fra TOX, som ligner de dårlige plugs jeg købte på Ikea i min ungdom.

Hvad anbefaler I for plugs, der fås i "storpack"?
Eller ved nogen, hvor jeg kan købe Fischer i storpack uden at blive ruineret? 🤔
 
Gode tips!
Skal jeg huske til næste gang jeg handler der!
 
J
Senest redigeret:
  • Synes
13th Marine
  • Laddar…
Amazon havde jeg ikke tænkt på!

Det var nok faktisk UX-R, jeg har brugt oftest.

Har du sammenlignet plugsene, eller hvorfor foretrækker du duopower?
 
J
13th Marine 13th Marine sagde:
Amazon havde jeg ikke tænkt på!

Det var nok faktisk UX-R jeg havde brugt oftest.

Har du sammenlignet plugsene, eller hvorfor foretrækker du duopower?
Nej, jeg har ikke sammenlignet dem.

Jeg købte en pakke Duopower i desperation, og det viste sig, at de sad bedre fast end noget andet, jeg havde prøvet hidtil i mine kedelige vægge (skrøbelig puds, betonhulsten og til dels tegl). Derefter har jeg fortsat med at bruge dem. Jeg kan også huske, at de fungerer i siporexvæggene i garagen, hvor jeg tidligere har været nødt til at bruge kemankere eller letbetonskruer. Ikke så sjovt med kemankere eller en 10 mm letbetonskrue, når man skal sætte en stikkontakt eller en krog op...

Tidligere har jeg prøvet almindelig rødplugs og nogle grå plugs af forskellige fabrikater. Fælles for disse er, at de gerne slipper fra væggen ved den mindste belastning. Duopower har derimod fungeret i alle situationer, også i samme borehul som de førnævnte plugs.
 
  • Synes
13th Marine
  • Laddar…
J johan_81 sagde:
Nej, jeg har ikke sammenlignet dem.

Jeg købte en pakke Duopower i desperation og det viste sig, at de greb bedre end noget andet, jeg havde prøvet hidtil i mine kedelige vægge (skør puds, betonhulsten og til dels mursten). Derefter har jeg fortsat med at bruge dem. Jeg kan også huske, at de fungerer i siporexvæggene i garagen, hvor jeg tidligere har været nødt til at bruge kemanker eller letbetonskruer. Ikke så sjovt med kemanker eller en 10 mm letbetonskrue, når man skal sætte en stikkontakt eller en krog op...

Tidligere har jeg prøvet almindelige rød plug og nogle grå plugger af forskellige fabrikater. Fælles for disse er, at de gerne slipper fra væggen ved den mindste belastning. Duopower har derimod fungeret i alle situationer, også i de samme borehuller som de tidligere nævnte plugger.
Lyder lidt som min erfaring, før jeg fandt UX, men dengang tror jeg ikke, Duopower fandtes. 🤔
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.