339,644 læst ·
410 svar
340k læst
410 svar
Købe byggematerialer i udlandet
Hej På Jer
Vaskemaskine og tørretumbler var købt i en polsk radiohandelskæde, der hedder RGT, hvis jeg ikke husker helt forkert, og det var både vaskemaskine og tørretumbler til den pris. Boblebadet var af et eller andet polsk fabrikat. Der var et utroligt udvalg af boblebade, runde, aflange, hjørnekar, firkantede; det snedkeren købte var et aflangt (170 centimeter langt). Mit råd til alt og alle......KØR NED og SHOP AMOK, har kun positive ting at fortælle om denne rejse. Det trælse er: Hvad sker der med Sverige???
MVH
SKopis
Vaskemaskine og tørretumbler var købt i en polsk radiohandelskæde, der hedder RGT, hvis jeg ikke husker helt forkert, og det var både vaskemaskine og tørretumbler til den pris. Boblebadet var af et eller andet polsk fabrikat. Der var et utroligt udvalg af boblebade, runde, aflange, hjørnekar, firkantede; det snedkeren købte var et aflangt (170 centimeter langt). Mit råd til alt og alle......KØR NED og SHOP AMOK, har kun positive ting at fortælle om denne rejse. Det trælse er: Hvad sker der med Sverige???
MVH
SKopis
Hörmann LPU40 er en ledhejseport, der leveres i en kompakt pakke (som derefter samles til en enhed). I vores tilfælde klarede vi os med en trailer, hvis lad var 20 cm længere end portens bredde. Hvis du overvejer at købe en almindelig hel dør, bliver det naturligvis ikke lige så enkelt at tage den hjem på en biltrailer 
Castorama kan tilbyde hjemtransport til Sverige, og det kan være et økonomisk alternativ, hvis man bestiller flere ting, og det er muligt at samlaste på en eller flere paller...
Castorama kan tilbyde hjemtransport til Sverige, og det kan være et økonomisk alternativ, hvis man bestiller flere ting, og det er muligt at samlaste på en eller flere paller...
Sortarbejderen, du kan sende en mail til den butik, hvor du ønsker at handle, og bede om pris på den enhed, du er interesseret i. http://www.hormann.com har brochurer, som du kan downloade. Hvis du vælger Rumia-butikken (Gdansk), send spørgsmålet til tomasz.komorowski.rumia@castorama.pl
Jovisst, se her:gaia sagde:
Lathund:
1 Polska NewZloty = 2,24 Svenska Kronor
5 Polska NewZloty = 11,20 Svenska Kronor
10 Polska NewZloty = 22,39 Svenska Kronor
25 Polska NewZloty = 55,98 Svenska Kronor
50 Polska NewZloty = 111,95 Svenska Kronor
100 Polska NewZloty = 223,90 Svenska Kronor
Kursen refererer til Forex 5/3 -05
Desværre kan man ikke se nogle priser på deres hjemmeside.svartjobbarn sagde:
Irriterende >
gaia
Zlotyn verkar bara gå op hele tiden. Eller er det kronen som går ned?Immobil sagde:Jovisst, kolla här:
Lathund:
1 Polska NewZloty = 2,24 Svenska Kronor
5 Polska NewZloty = 11,20 Svenska Kronor
10 Polska NewZloty = 22,39 Svenska Kronor
25 Polska NewZloty = 55,98 Svenska Kronor
50 Polska NewZloty = 111,95 Svenska Kronor
100 Polska NewZloty = 223,90 Svenska Kronor
Kursen avser Forex 5/3 -05
mvh
David
Hej Gaia!!!
Du må simpelthen stole på os, der lige har været der, se det som en lille udflugt og et afbræk fra hverdagen, så er det et STORT + på alt, hvad du køber og får med hjem. Men jeg kan love dig, at du ikke vil blive skuffet, for udvalget er enormt, uanset om du køber byggematerialer, boligindretning, tøj. Det, jeg så dernede for 2 uger siden, får alle indkøbscentre i Göteborgsregionen til at fremstå som skrammel.
MVH
Skopis
Du må simpelthen stole på os, der lige har været der, se det som en lille udflugt og et afbræk fra hverdagen, så er det et STORT + på alt, hvad du køber og får med hjem. Men jeg kan love dig, at du ikke vil blive skuffet, for udvalget er enormt, uanset om du køber byggematerialer, boligindretning, tøj. Det, jeg så dernede for 2 uger siden, får alle indkøbscentre i Göteborgsregionen til at fremstå som skrammel.
MVH
Skopis
Den polske valuta (PLN) varierer uafbrudt mod den svenske krone (SEK) - noget at overveje, når I beregner en evt. gevinst ved at rejse til Polen og handle.
Hvis jeg ikke husker forkert, var kursen omkring 2 SEK for en PLN omkring årsskiftet. For to uger siden var kursen oppe på 2,35 SEK for en PLN. Lige nu er den ifølge Forex 2,27 SEK for en PLN.
Forex skriver i dag i sin valutaprognose (=avanceret gætteri) "Polens premierminister træder tilbage i maj. Politiske uroligheder før det kommende valg sænker PLN.". Så hvis du som skal ned og handle er heldig, bliver det billigere til foråret at handle for svenskere i Polen.
Hvis jeg ikke husker forkert, var kursen omkring 2 SEK for en PLN omkring årsskiftet. For to uger siden var kursen oppe på 2,35 SEK for en PLN. Lige nu er den ifølge Forex 2,27 SEK for en PLN.
Forex skriver i dag i sin valutaprognose (=avanceret gætteri) "Polens premierminister træder tilbage i maj. Politiske uroligheder før det kommende valg sænker PLN.". Så hvis du som skal ned og handle er heldig, bliver det billigere til foråret at handle for svenskere i Polen.