jeg er barnligt begejstret for gammelt mursten, og har derfor besluttet at bygge en brystningspanel af netop brugt mursten. Men det ville være unødvendigt at bruge hele sten til dette, det er tilstrækkeligt med halve (for ikke at bygge for meget i bredden osv.), men mit spørgsmål er:
Hvordan kan man kløve en gammel mursten på en hurtig og sikker måde?
Vil dække cirka 4 kvadratmeter, så det er ikke enorme områder direkte, men det bliver jo alligevel en masse sten, så hvis nogen har et forslag til, hvordan man kan gøre dette, ville jeg være meget taknemmelig!
[hvis der desuden tilfældigvis er nogen, der ved om et sted i Göteborg, der sælger brugte mursten (især beige/lysegule) udover Återbruket i Kviberg, så råb op for Guds skyld!!]
Takker,
Johan
Hvordan kan man kløve en gammel mursten på en hurtig og sikker måde?
Vil dække cirka 4 kvadratmeter, så det er ikke enorme områder direkte, men det bliver jo alligevel en masse sten, så hvis nogen har et forslag til, hvordan man kan gøre dette, ville jeg være meget taknemmelig!
[hvis der desuden tilfældigvis er nogen, der ved om et sted i Göteborg, der sælger brugte mursten (især beige/lysegule) udover Återbruket i Kviberg, så råb op for Guds skyld!!]
Takker,
Johan
Klik her for at svare