Tak for svaret.E epw sagde:
Jo absolut. Kile kunne være en mulighed.
Hvis jeg kløver, ville LTB:en blive 265 som højest og 250 som lavest.
Medlem
· Västernorrland
· 12 012 indlæg
Men jeg ville jo helst lade spærhovedet hvile på stolperne..........Det er jo i så fald mere normalt at snedkappe disse lidt, så de hviler på en plan stolpe.
Medlem
· Västernorrland
· 12 012 indlæg
Ja og så tage en kile ud af tagkonstruktionen, så den hviler plant. Det er vel sådan man plejer at gøre, og så som du har tegnet lade tagkonstruktionen gå ud et stykke, så man har noget at lægge tag på. Ellers får du jo kun tag frem til stolpe.
Sådan har jeg i dag, men det kommer ikke til at fungere med denne nye konstruktion. Uanset hvad vil jeg ikke kløve LTB:en. Tak for alle svar.S Stefan1972 sagde:
Klik her for at svare


