Ja ellers vender du dig til områdets sælger hos Ardex og spørger, hvem der bruger det i dit område, S48 er forholdsvis dyrt, 100 kr/kg måske mere, så det bedste ville være, hvis du kunne låne en sæk og kun købe det du bruger.

Jeg fik at vide af en Ardex sælger/kontaktperson, at det ikke ville fungere.
Dengang var der regner på cc30, gulvspån, 34mm gles med gulvvarme, og et lag gips skruet på cc20. Og dette i en 8m2 stor gang.
Jeg blev så træt, at jeg gik ind i nabobutikken og fik med mig en pose Höganäs letfix, og sælgeren var overbevist om, at det ville fungere.
Men jeg har hørt meget godt om Ardex i øvrigt. :)
Netop den jeg talte med i telefonen, efterlod noget at ønske.

Ardex er et tysk firma og ordet reklamation findes ikke :)
Alt er med seler og livrem, de står kun for deres egne testede konstruktioner som de ved fungerer

• Synes
FredrikR
  • Laddar…
Bumpar op denne gamle tråd, da jeg selv står overfor noget lignende. Har i dag gulvspån hvor der skal lægges 20 mm massivt gulv på. Foran kakkelovnen skal der ligge en ca 60x40 stor klinker som ildstedsplade, der er 9mm tyk. Er det stadig ardex s48 der gælder? Tænkte om det kunne lade sig gøre at lime med tec7 eller lignende ellers?

Så er der jo det her med "mellemstykke" også. Behøver jo bygge 11-12 mm for at få det op i niveau.

Senest redigeret:
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.