men det här med fugeskum, hur lykkes man med at få det ned i et lille hulrum. Det "vokser" jo hurtigt.
Jeg plejer at åbne et hul i tomrummet. Så binde tomrummet til hullet med en bøjet metalstang, så fugeskumslangen går ind gennem hullet og når tomrummet. Påfør forsigtigt, så hele tomrummet dækkes. Hullet kan med fordel være grovere end slangen, så luft og overskydende skum kan komme ud. Fylder man for meget, kan klinker eller fliser sprække.
Tænkte bare at vende tilbage til min tråd. Jeg fik til sidst fat i en tube med "fix a floor" og kan faktisk meddele, at det virkede! Borede to huller rundt om flisen i fugen og fyldte hulrummet under tre fliser. Hulrummet væk og dermed ingen "tom" lyd, når man går på dem længere, kanon.
Hej af nysgerrighed må jeg spørge, om det stadig er godt uden boom lyd?
RRolle85 sagde:
Tænkte bare at vende tilbage til min tråd. Jeg fik til sidst fat i en tube med "fix a floor" og kan faktisk meddele, at det virkede! Borede to huller rundt om flisen i fugerne og fyldte tomrummet under tre fliser. Tomrummet væk og dermed ingen "tom" lyd, når man går på dem længere, kanon.
[billede]
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.