Hej
I Västerås findes/fandtes F:a Idé-rum.
Et rigtig godt sted at tage til for at få idéer og i visse tilfælde handle til rimelige priser. (Hvis man fandt en ekspedient, og hvis varerne var hjemme)
Nu er de tilsyneladende gået i KK. (igen)
Er der nogen, der ved, om de har åbent og/eller om der bliver noget udsalg af lageret?
Vi havde jo faktisk fundet en del, vi tænkte at købe, men så lukkede de ???