Hej
I Västerås findes/fandtes F:a Idé-rum.
Et rigtig godt sted at tage til for at få idéer og i visse tilfælde handle til rimelige priser. (Hvis man fandt en ekspedient, og hvis varerne var hjemme)
Nu er de tilsyneladende gået i KK. (igen)
Er der nogen, der ved, om de har åbent og/eller om der bliver noget udsalg af lageret?
Vi havde jo faktisk fundet en del, vi tænkte at købe, men så lukkede de ???
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.