Har et kaninhus som på billedet. Men mangler bagstykke på den nederste del og har ikke net eller stolpe foran. Har kun benene og så er der net mellem dem.
Hvis jeg sætter bagstykke dernede, vil konstruktionen blive mere stabil. Nu er kaninburet lidt vaklende?
Hvilken vike fra jem og fix skal jeg bruge, dog skal pladen være 20mm tyk?
Hvis jeg sætter bagstykke dernede, vil konstruktionen blive mere stabil. Nu er kaninburet lidt vaklende?
Hvilken vike fra jem og fix skal jeg bruge, dog skal pladen være 20mm tyk?
Har haft præcis det bur. Det er et bedrøveligt træværk i den fra fabrikken, så den er knap nok til at arbejde med, da det let sprækker, når du skal fastgøre dit materiale til det eksisterende.
Mit forslag er, at du skærer en plademateriale som mdf eller lignende, så du får samme mål som både over- OG underdelen. Altså hele burens bagside. En eneste stor bagside, som du sætter udenpå din eksisterende øvre bagside. Lad den gamle sidde tilbage indenfor den nye.
Vælg pladetykkelse efter behov og pengepung.
Derved afstiver du hele rektanglen grundigt.
Problemet er at fastgøre pladen i burens konstruktion, da det er så tyndt træværk i væggene/konstruktionen, så du er nødt til at forbore, før du skruer, så dine tynde hjørnestolper ikke sprækker helt.
Mit forslag er, at du skærer en plademateriale som mdf eller lignende, så du får samme mål som både over- OG underdelen. Altså hele burens bagside. En eneste stor bagside, som du sætter udenpå din eksisterende øvre bagside. Lad den gamle sidde tilbage indenfor den nye.
Derved afstiver du hele rektanglen grundigt.
Problemet er at fastgøre pladen i burens konstruktion, da det er så tyndt træværk i væggene/konstruktionen, så du er nødt til at forbore, før du skruer, så dine tynde hjørnestolper ikke sprækker helt.
Renoveringsnovice
· Bästerort
· 1 626 indlæg
alt. at bruge møbelvinkler, vinkeljern etc.?M MasMats sagde:Har haft exakt den buren. Det är et elendigt træ i den fra fabrikken, så den er knapt værd at arbejde med, da det let splintrer, når du skal fæstne dit materiale i det eksisterende.
Mit forslag er, at du skærer en plade, fx MDF eller lignende, så du får samme dimensioner som både over- OG underdelen. Altså hele burens bagside. En enkelt stor bagside, som du sætter udenpå din eksisterende øvre bagside. Lad det gamle blive siddende indenfor det nye.
Så afstiver du hele rektanglen ordentligt.
Problemet er at fastgøre pladen i burens konstruktion, da der er sååå tyndt træ i væggene/konstruktionen, så du er nødt til at forbore, inden du skruer, for ikke at dine tynde hjørnestolper revner fuldstændigt.
Klik her for at svare