Har købt et kaninhus, som skal isoleres.
Jeg har celleplast af den tynde variant, måske 1-2cm tyk.
Er det nok med en plade, eller skal jeg lægge dobbelt?
Billedet, som er taget underfra af taget. Hvordan fastgør jeg celleplasten der, er det lim, hvilket lim i så fald?
Hvordan sætter jeg celleplasten rundt om kaninhuset. Lime eller med celleplast søm?
Dumt spørgsmål, men celleplastsøm skal kun sidde i plasten, ikke igennem træet også?
Skal derefter have panel uden på celleplasten.
Jeg har celleplast af den tynde variant, måske 1-2cm tyk.
Er det nok med en plade, eller skal jeg lægge dobbelt?
Billedet, som er taget underfra af taget. Hvordan fastgør jeg celleplasten der, er det lim, hvilket lim i så fald?
Hvordan sætter jeg celleplasten rundt om kaninhuset. Lime eller med celleplast søm?
Dumt spørgsmål, men celleplastsøm skal kun sidde i plasten, ikke igennem træet også?
Skal derefter have panel uden på celleplasten.
Medlem
· Västernorrland
· 2 553 indlæg
Tænk på at det kan blive et fugtigt miljø for kaninerne med kondens indeni, hvis du gør huset til en plastkasse.
Antager du mener at det er de tynde playwoodytor, der skal fyldes ud? Jeg ville have fyldt op rummet med et andet materiale. Sørget for at bruge not og fer træ udenpå for at forhindre luftudskiftningen og ladet fyldningen bare klemme fast af brædderne, der sømmes udvendigt.
Antager du mener at det er de tynde playwoodytor, der skal fyldes ud? Jeg ville have fyldt op rummet med et andet materiale. Sørget for at bruge not og fer træ udenpå for at forhindre luftudskiftningen og ladet fyldningen bare klemme fast af brædderne, der sømmes udvendigt.
Er det ikke muligt at isolere med dem, der er på billedet?R Räknenisse sagde:Tænk på, at det kan blive et fugtigt miljø for kaninerne med kondens inde, hvis du gør huset til en plastkasse.
Antager du mener, at det er de tynde playwoodytorne, der skal fyldes ud? Jeg ville have fyldt op rummet med et andet materiale. Sørget for at bruge spontet træ udenpå for at forhindre luftcirkulationen og ladet fyldningen bare klemme fast af brædderne, der sømmes udvendigt.
Klik her for at svare