Har en Hörby gyngeanordning, som jeg tænkte at supplere og udbygge (se billede nedenfor). Jeg ville have brug for at supplere med 2 eller 4 ben (80mm) samt en lang overligger (100mm), som jeg kan skære til 2 mindre stykker eller 2 korte sådanne. Men når jeg spørger rundt hos Hörby forhandlere samt Hörby selv, får jeg bare svar, at det ikke går, og at jeg skal købe en komplet ny gynge for mellem 2000-5000 kr! Har set omkring men kan ikke finde nogen, der sælger 80 eller 100 mm i de længder, kan det virkelig ikke findes nogen steder i vores lange land? Er der nogen, der har set om det er muligt at få fat på?

4080.jpg

Skal den være trykimprægneret?
Der findes jo andre måder at beskytte træ over jorden.

Nja, går naturligvis med almindelig også, hvis der ikke findes trykimprægneret. Men det havde været bedst, hvis den havde været i samme som resten af stativet.

Findes rundt stolpe i øvrigt 80/100mm. Tror benene (80mm) er 2500mm, og overliggeren (100mm) er 3000mm

• Synes
sjbrgsn
  • Laddar…
Byggetømmer findes jo, det plejer at være 100x120 ... så kan du jo bare afrunde så lang en del du har brug for for at få den i røret ....

• Synes
Leif i Skåne
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.