4,919 læst ·
20 svar
5k læst
20 svar
Kan man ikke få spær til dette?
Føles som det kan blive lidt for højt.... huset bliver jo trods alt ca 7,3-7,4 meter højt,.. hvilket gør at det vil nok blive lidt for luftigtMilkshaken sagde:
Snailman
Medlem
· Västra Götaland
· 5 582 indlæg
Snailman
Medlem
- Västra Götaland
- 5,582 indlæg
http://www.frazzworld.com/bilder/husresning
her kan man se når de sømmer på den øverste del af en todelt tagstol
især billede 25 og 38
her kan man se når de sømmer på den øverste del af en todelt tagstol
især billede 25 og 38
Ja, lige præcis. Sådanne, men i gitterkonstruktion, så burde det jo blive kanon.
Venter bare på at Nässjö takstolsfabrik skal komme tilbage efter deres ferie nu...
Venter bare på at Nässjö takstolsfabrik skal komme tilbage efter deres ferie nu...
præcis jeg har spær på mit hus med spændvidde 10m (hvoraf ca 80cm på hver side overhæng udenfor huset) 45 graders hældning dvs. 5m høje - de kom i 2 dele skåret lige over hanebåndet tror jeg det hedder og med færdige sømplader - når man samlede dem skulle man sømme et vist antal søm i sømpladen.
angående bjælker så har jeg en bjælke i midten af huset - dine spær bør blive lidt større end mine - så det kræves nok kraftig dimension for at klare sig uden bjælke - eller en anden type spærrende.
angående bjælker så har jeg en bjælke i midten af huset - dine spær bør blive lidt større end mine - så det kræves nok kraftig dimension for at klare sig uden bjælke - eller en anden type spærrende.
Klik her for at svare
Lignende tråde
-
Stämmer det att detta inte går att lösa utan avvikelse/notering?
Badrum -
Går det inte låsa upp dörren med nyckel på ett BG5000
Fönster & Dörrar -
Det går inte att låsa dörren
Fönster & Dörrar -
Hur är det möjligt att kommunen inte har ritningar?
Bygglov -
Varför går det inte att öka trycket i radiatorsystemet?
Värme allmänt