Skal hæve min køkkenbordplade vha 45x45regler. Reglerne blev erhvervet for et par måneder siden og har stået indendørs siden da. Naturligvis har de nu vredet sig en del. Det gør ikke så meget for de dele, som ikke vender udad, men de dele, som faktisk vil blive set og skal males osv. vil jeg selvfølgelig tværtimod have til at sidde så pænt som muligt og ikke slå sig senere.

• Er det værd at fortsætte med disse regler, tvinge dem på plads (måske endda med varme/damp) og derefter fiksere med tvinger? Vil de uundgåeligt begynde at skabe problemer igen senere, selv efter at jeg har limet/skruet/sømmet dem fast i ønsket position?

• Skal jeg tage af sted og skaffe nye regler og montere dem? Disse vil vel også begynde at vride, når de begynder at tørre? Eller skal jeg skaffe en anden type træ?

Har sat søndagen af til dette og byggemarkederne lukker vel snart, så hvis nogen har noget klogt at sige om dette, bliver jeg meget glad! :)

Trækonstruktion med 45x45 reglar fastspændt med tvinge, set oppefra. Mulighed for vridning og justering i projekt med opgradering af køkkenbænk.
Træramme til køkkenbænk i byggeprojekt, lavet med 45x45 reglar, placeret langs en væg. Reglarne er ikke malet og viser bøjet form. En ubehandlet træliste på et bord, der viser synlige knaster og let bøjning, muligvis brugt til køkkenbænkprojekt.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.