Tak for svar! Lyder jo lovende i hvert fald.J jonko sagde:
Hvad tror du om de hvide pulveragtige klumper?
Har lige fundet lignende materiale i gamle rørbøjninger som jeg har fået forklaret er asbest i dette. Derfor jeg spørger. Begynder vel at blive paranoid tror jeg.
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 061 indlæg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48,061 indlæg
Det er okay at mene det om 1-2 dage og under 1000 kr, men det var bare fordi jeg synes, at det er vigtigt at forstå, at man aldrig på billeder kan se, om noget indeholder asbest, men kun kan komme med en mening om, det er et almindeligt sted for asbestholdigt materiale.vedtony sagde:
Sen holder jeg med de andre i, at det ikke ser ud som materiale, som plejer at indeholde asbest på et sådan sted.
Uanset hvad så er det jo nemt at beskytte sig, hvis det er asbest.vedtony sagde:
Bedre at bruge pengene på beskyttelsesudstyr.
https://www.av.se/produktion-indust...s-hantering-av-asbest/?hl=asbest privatperson
Man skal altså have halvmaske med P3-filter, beskyttelseshandsker og beskyttelsestøj af engangstype.
Så holder man andre væk fra arbejdspladsen og rydder op med beskyttelsesudstyret på og affaldet i tætte poser, som man kører til genbrugsstationen og afleverer som mistænkt asbest. Derefter en solid udluftning.
Klik her for at svare