Hej kære erfarne folk!
Jeg har lige fjernet al tapetet fra betonvæggen i vores gillestue i kælderen for at male med diffusionsåben maling, men problemet er, at pudset på væggene ikke er så glat, men jeg vil have det så glat som muligt, før jeg begynder at male. Har nogen et godt tip til, hvordan man får væggene så glatte som muligt? I så fald, hvilken puds eller cementbaseret spartelmasse skal man bruge, som også skal være diffusionsåben?
 
Jeg ville bruge gipsmørtel, gypsum er et af alle forskellige fabrikater.
 
  • Synes
Anonymiserad 405730
  • Laddar…
Jeg brugte

weber wall plaster fine​

Fungerer godt. Ring ellers til weber direkte og spørg om passende brug.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.