C
C crazytok sagde:
Eller i det mindste en skjult dør mellem man caven og vinkælderen! Den klassiske med en bogreol hvor man trækker i en bog havde jo været ekstremt fedt!! :D:D:D
Eller et klædeskab som i virkeligheden er en skjult elevator ned til vinkælderen? :cool:

• Synes
Humlo
  • Laddar…
Bliver det ikke lidt overarbejdet sammenlignet med resten af den spartanske kælder? :thinking:

• Synes
John Larson og 1 anden
  • Laddar…
Scouten sagde:
Ingen problem at bygge jordkælder med Leca, der findes endda færdige guider fra producenterne på nettet.
Hvor findes disse guider? Jeg har ledt og ledt uden at finde dem. Der står bare, at siden ikke findes!
(Jeg har allerede en jordkælder af Leca, men jeg tænkte at tipse en nabo.)

Wow hvor mægtigt!!! Så lækkert og sejt! Flere billeder ville man gerne se.

A
  • Synes
Cider og 1 anden
  • Laddar…
Scouten sagde:
Denne her anvendte jeg som udgangspunkt, selvom vi forstørrede den vi byggede, i længden, bredden og højden:

[link]
Tak, Scouten!

A
C Cider sagde:
Hvor finder jeg disse guider? Jeg har ledt og ledt uden at finde dem. Der står bare, at siden ikke findes!
(Jeg har allerede en jordkælder af Leca, men jeg tænkte på at tippe en nabo.)
Hej
Du downloader bare filen som pdf
Mvh Andreas

Wow, imponerende!

harry73 harry73 sagde:
At grave en container ned kan gå meget galt
[link]
Container er faktisk generelt dårligt som byggemateriale. Bygget til meget specifikke laster og skal man forstærke det på en god og sund konstruktionsmæssig måde (til et hjem eller en bunker) kan man lige så godt tage udgangspunkt i råmaterialer og bygge fra grunden. og få bedre isolering og styrke. De, der har været i forberedelsesverdenen i et stykke tid, har set de ulykker, der er sket på grund af containerprojekter :(

Desuden. Når man bygger underjordiske konstruktioner; Sørg altid for at have to udgange. Det er ikke sjovt, hvis der opstår en brand eller lignende, og man befinder sig længst inde.

Hvordan går det med dig? Vil se mere!!

• Synes
Capitalk og 5 andre
  • Laddar…
Meeeeer

• Synes
Capitalk og 1 anden
  • Laddar…
Ja, hvordan er det gået? Flere billeder? :)

Hvilken Fritzlkælder. Tror politiet har brug for at besøge dig et par gange om året.

Senest redigeret:
  • Synes
qwe147 og 1 anden
  • Laddar…
Hej! Hvordan er projektet gået? Hvor kan man se efterbillederne? Ser helt magisk ud!

• Synes
Capitalk og 2 andre
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.