16,686 læst ·
28 svar
17k læst
28 svar
Jordafløb på Byggmax?
Problemet är dock att dom plockat russinen ur kakan och har ett väldigt smalt sortiment jämfört med dom flesta stora aktörerna, skulle oxå vilja höra deras kommentar när du vill beställa en specialprodukt, nä då passar ofta det stora byggvaruhuset. Gungor och karusseller..............LeoBalk sagde:Jag fick betala precis samma pris som Byggmax hos min leverantör för 200 kvm cellplast, samt standardpris för hemfrakten. Detta bevisade för mig att Byggmax är prisledaren.
Byggmax säljer ofta samma kvalité till lägre pris än de stora varuhusen, som bara möter deras pris när de pressas och får leverera stora volymer. Men då går de bara ner till Byggmax priser. Inte en krona lägre, åtminstone där jag bygger
Byggbranschen är helsjuk utan konkurrens - åtminstone där vi bygger. Därför försöker jag uppmuntra den enda priskonkurrens som finns genom att handla hos Byggmax (när kvalitén är jämförbar)
Naboen, der er blikkenslager, havde fra sine grossister hørt, at Byggmax køber deres markafløbsrør fra Italien, og at de ikke holder til så meget. Det var en grossist, der havde hørt fra entreprenører, som var kommet til et byggeprojekt, hvor man tidligere havde brugt Byggmax markafløbsrør, og de var knækket af trykket i jorden/sætninger i jorden. Kan dette virkelig passe? Jeg har selv planer om at bruge Byggmax markafløbsrør og drænrør, når der skal drænes rundt om huset. Tør man det nu, når man hører sådan noget... men det er klart, at grossisterne fortæller disse historier, fordi de gerne vil sælge...
Snailman
Medlem
· Västra Götaland
· 5 586 indlæg
Snailman
Medlem
- Västra Götaland
- 5,586 indlæg
Har man ikke alt for langt til rinkabyrør (findes også i jönköping) og kan hente selv, så kan man få svenske? markafløbsrør til billigere pris end byggmax....
Var pipelife sidst jeg handlede der...
Var pipelife sidst jeg handlede der...
Senest redigeret:
Har kørt med byggmax rør og det ser ud til at fungere fint. Kører over dem med gravemaskinen (lille 3 tonner) og de holder til det. Dem jeg har er jeg næsten sikker på er mærket med en svensk producent men det kan sikkert variere rundt om i landet.
Naturligvis en skrøne som mange andre. Ville aldrig kunne være nogen økonomi i at fragte billige rør så langt. (Eg samme distance som kiruna til malmö)proudfin sagde:Naboen, som er blikkenslager, havde fra sine grossister hørt, at Byggmax køber deres kloakrør fra Italien, og at de ikke holder til så meget. Det var en grossist, der havde hørt fra entreprenører, der var kommet til et byggeprojekt, hvor man tidligere havde brugt Byggmax's kloakrør, og de var blevet knækket af trykket i jorden/sætninger i jorden. Kan dette virkelig passe? Jeg har selv planer om at bruge Byggmax's kloakrør og drænrør, når der skal drænes rundt om huset. Tør man det nu, når man hører sådan noget... selvom det er klart, at grossisterne fortæller disse historier, fordi de gerne vil sælge...
Grå rør er til indendørs brug og er ikke beregnet til indstøbning. Orangefarvede rør er såkaldte markrør og er godkendt til indstøbning. De grå er meget blødere, det mærkes tydeligt, når man arbejder med dem.Johannabacken sagde:
Fatter ikke hvordan alle synes byggmax er billige. Bare forhandl lidt med en almindelig byggemarked eller vvs grossist. Man ender langt under byggmax priser.
Hos vores lokale vvs grossist som er dansk firma så fik jeg gulvvarme slangen for 10,70m. Så 35% rabat på det. også markrør osv var skide billigt.
Hos vores lokale vvs grossist som er dansk firma så fik jeg gulvvarme slangen for 10,70m. Så 35% rabat på det. også markrør osv var skide billigt.
Watchmen. Det er klart, at du har ret i, at man kan forhandle sig til bedre priser hos de fleste grossister, men tænk på, hvad de tjener på alle dem, der ikke gider forhandle. Føles ikke helt OK! Kunne give 35% rabat og stadig have en fortjenstmargen tilbage. Skal ejeren købe ny bil, eller hvad?! Nej, køb ind hos Bygg-Max, der er det pruttet og klart. Ofte er kvaliteten "Good-enough!", afhængig af hvad det skal bruges til. Men godt forhandlet! Ha' det! Korp-Johan
Hos Byggmax er det angivet pris der gælder. Hvordan kan du kalde det for falsk markedsføring??? Det er vel det sidste det er.Watchmen sagde:
At jeg så mest synes at Byggmax sælger en masse skrammel er en anden femmer... *s*
Det var det dummeste jeg har hørt, Har du ikke reklambladene og skiltene som butikkene er nedlusede med?Watchmen sagde:
Samme pris til alle, ingen rabatter.
http://www.byggmax.com/se-sv/Byggmax/Om-BYGGmax.aspx
Hvor meget må man handle for hos Beijer eller Woody inden man får rabatter som matcher byggmax priser?
Blev forkert der. De markedsfører sig som det billigste. træt.
Hvis du køber alt der til nyt hus eller terrasse osv. på byggmax kan det ikke blive billigere ifølge dem selv.
Men det er måske bare mig, der synes, de er dyre
Man behøver ikke købe for så meget. For at få priserne ned. Bare tal med dem.
Som tømmer og celleplast så holder woody sig i hvert fald til lavere priser fra starten. s80 celleplasten ligger omkring 50:-/kvm uden rabat hos woody. det kan komme ned til i hvert fald 37:- med moms hvis du køber lidt.
Hvis du køber alt der til nyt hus eller terrasse osv. på byggmax kan det ikke blive billigere ifølge dem selv.
Men det er måske bare mig, der synes, de er dyre
Man behøver ikke købe for så meget. For at få priserne ned. Bare tal med dem.
Som tømmer og celleplast så holder woody sig i hvert fald til lavere priser fra starten. s80 celleplasten ligger omkring 50:-/kvm uden rabat hos woody. det kan komme ned til i hvert fald 37:- med moms hvis du køber lidt.
Senest redigeret:
Klik her for at svare