Halloj i hytten
Har et rum på 6 m2
Forrige ejer har lagt klinker ser forfærdeligt ud
Der er ca. 5 mm højdeforskel mellem visse fliser
Den der har gjort dette må have været godt fuld eller havde dårligt syn 😂
Tænkt at lægge laminat på, men hvordan får man en nogenlunde jævn overflade til fornuftige penge.
Ikke tænkt at bryde lortet op
Flydespartel? omkostning 6m2?
Regne op?
Hvad siger eksperterne
Har et rum på 6 m2
Forrige ejer har lagt klinker ser forfærdeligt ud
Der er ca. 5 mm højdeforskel mellem visse fliser
Den der har gjort dette må have været godt fuld eller havde dårligt syn 😂
Tænkt at lægge laminat på, men hvordan får man en nogenlunde jævn overflade til fornuftige penge.
Ikke tænkt at bryde lortet op
Flydespartel? omkostning 6m2?
Regne op?
Hvad siger eksperterne
De sidder superstramt, men dog i forskellig højde.
Man kan måske banke dem væk, men derefter skal man jo også have en jævn overflade.
Der er betonplade under.
Man kan måske banke dem væk, men derefter skal man jo også have en jævn overflade.
Der er betonplade under.
Senest redigeret:
Ja men tænker at med en kofot så burde det gå at sprætte dem løs og derefter leje en slibemaskine og støvsuger, men det er jo mest fordi jeg selv ikke ville bygge i højden og få niveauforskelle og mistet lofthøjde unødvendigt.
Japp
Her spiller det ingen rolle, om det bliver en cm højere, skal lægge en niveau-liste
Er til et depotrum, så ikke super nøje
Her spiller det ingen rolle, om det bliver en cm højere, skal lægge en niveau-liste
Er til et depotrum, så ikke super nøje
Ok, men betyder det noget, at det er forskellig højde i et opbevaringsrum da? Køb hylder med justerbare fødder eller vægmonter alt og gør noget sjovere med livet =)P perstorp.. sagde:
Er et depot/rum i huset som vi opbevarer ting i bare.
Det ville være pænt at få samme gulv som resten af huset.
Må se, om man kommer på noget fornuftigt, ellers får det være.
Har haft dette i 20 år, så det begynder at være tid til at tage fat i det haha.
Det ville være pænt at få samme gulv som resten af huset.
Må se, om man kommer på noget fornuftigt, ellers får det være.
Har haft dette i 20 år, så det begynder at være tid til at tage fat i det haha.
Så, problemet løst
slibe ned de høje toppe tog 20 min
https://www.jemfix.se/diamantslipskiva-oe110-mm-falke/3113/9041031/
Så trak jeg lidt almindeligt fix ud, hvor det var nødvendigt at jævne ud.
Bare vente et par dage og så lægge laminatgulv 🙂
slibe ned de høje toppe tog 20 min
https://www.jemfix.se/diamantslipskiva-oe110-mm-falke/3113/9041031/
Så trak jeg lidt almindeligt fix ud, hvor det var nødvendigt at jævne ud.
Bare vente et par dage og så lægge laminatgulv 🙂
Klik her for at svare
