Halloj i hytten
Har et rum på 6 m2
Forrige ejer har lagt klinker ser forfærdeligt ud
Der er ca. 5 mm højdeforskel mellem visse fliser
Den der har gjort dette må have været godt fuld eller havde dårligt syn 😂
Tænkt at lægge laminat på, men hvordan får man en nogenlunde jævn overflade til fornuftige penge.
Ikke tænkt at bryde lortet op
Flydespartel? omkostning 6m2?
Regne op?
Hvad siger eksperterne
 
Det burde vel ikke være alt for svært at banke fliserne af, hvis de sidder så dårligt, tænker jeg.
 
De sidder superstramt, men dog i forskellig højde.
Man kan måske banke dem væk, men derefter skal man jo også have en jævn overflade.
Der er betonplade under.
 
Senest redigeret:
En hånd holder en farverig kosmetikæske med en illustration af en kvinde og tekst på forskellige sprog, placeret på en flisebelagt overflade.
 
Ja men tænker at med en kofot så burde det gå at sprætte dem løs og derefter leje en slibemaskine og støvsuger, men det er jo mest fordi jeg selv ikke ville bygge i højden og få niveauforskelle og mistet lofthøjde unødvendigt.
 
Japp
Her spiller det ingen rolle, om det bliver en cm højere, skal lægge en niveau-liste
Er til et depotrum, så ikke super nøje
 
P perstorp.. sagde:
Ja
Her spiller det ingen rolle om det bliver en cm højere, skal lægge en nivålist
Er til et opbevaringsrum så ikke super vigtigt
Ok, men betyder det noget, at det er forskellig højde i et opbevaringsrum da? Køb hylder med justerbare fødder eller vægmonter alt og gør noget sjovere med livet =)
 
Er et depot/rum i huset som vi opbevarer ting i bare.
Det ville være pænt at få samme gulv som resten af huset.
Må se, om man kommer på noget fornuftigt, ellers får det være.
Har haft dette i 20 år, så det begynder at være tid til at tage fat i det haha.
 
  • Synes
Ymve
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.