

Biler frem afløbet for udskiftning. Stødte på et gammelt rør for enten vand- eller varmesystem, der ikke bruges i dag. Opdagede en form for isolering omkring røret i gulvet. Hvad siger panelet, var det almindeligt at bruge asbest i denne type isolering? Eller ser I med mere erfaring, hvilken type isolering det er?
Ja, røret går i betonggulvet. Isolering samt noget mørkt omslag, kan være en eller anden form for tyndere tjærepap. Desværre er det i dårlig stand, så kan ikke se, hvordan det så ud fra begyndelsen.R rävlyan sagde:
Da er det en ældre installation af rørene, den var ret blød og floffsig, ikke som dagens som er lidt fastere
intet usædvanligt. men absolut ingen asbest, snarere, fandtes både i et mørkere materiale (kan ikke huske navnet nu) eller glasfiber
Edit skal være glasuld
intet usædvanligt. men absolut ingen asbest, snarere, fandtes både i et mørkere materiale (kan ikke huske navnet nu) eller glasfiber
Edit skal være glasuld
Klik her for at svare
