V Visa #1 Medlem · 1 indlæg 6 okt 2005 klokken 20:27 Visa Medlem 1 indlæg 6 okt 2005 klokken 20:27 #1 Skal til at bygge et Eksjöhus- Lyckan med ryggåstag til vinter. Undrer mig over, hvordan isoleringen af det går til, sætter man plast + lægter og så løsuld på det, eller......? Gør man på en anden måde ved netop ryggåstag?
Skal til at bygge et Eksjöhus- Lyckan med ryggåstag til vinter. Undrer mig over, hvordan isoleringen af det går til, sætter man plast + lægter og så løsuld på det, eller......? Gør man på en anden måde ved netop ryggåstag?
N NordiCs #2 Medlem · 155 indlæg 7 okt 2005 klokken 03:59 NordiCs Medlem 155 indlæg 7 okt 2005 klokken 03:59 #2 Har bygget et hus fra Anebyhus, og de gjorde som du skrev. Ca. 50 cm løsuld
H Hans32 #3 Medlem · 82 indlæg 7 okt 2005 klokken 17:27 Hans32 Medlem 82 indlæg 7 okt 2005 klokken 17:27 #3 Sådan er det isoleret hjemme hos mig, er et Eksjöhus Sandhem. Før og efter løsullen.