Skal til at bygge et Eksjöhus- Lyckan med ryggåstag til vinter. Undrer mig over, hvordan isoleringen af det går til, sætter man plast + lægter og så løsuld på det, eller......? Gør man på en anden måde ved netop ryggåstag?
 
Har bygget et hus fra Anebyhus, og de gjorde som du skrev. Ca. 50 cm løsuld
 
Sådan er det isoleret hjemme hos mig, er et Eksjöhus Sandhem.

Før og efter løsullen.

snick3.JPG

snick15.JPG

snick19.JPG
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.