Hej,
Har revet det gamle loft i huset, vi for nylig har købt. Som I kan se på billederne, er loftet delvist isoleret samt opsat dampspærre. Jeg har tænkt mig at fjerne al den gamle isolering, opsætte spredt panel, isolere og sætte nyt loft op (efter elektrikeren har været og trukket lidt kabler).
Nu til mit spørgsmål: Er der brug for dampspærre? Loftet er ikke ydertag, da vi har en etage mere på huset.

Taknemmelig for svar.

Venlig hilsen
Coz Gammelt loft med delvis fjernet isolering og synlig dampspærre af plast. Træbjælker og et vindue med udsigt til haven ses i rummet. Rivet indendørstag med delvis isolering og en synlig dampspærre, tagbjælker, en have gennem vinduet og værelseskabe set i baggrunden.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.