Hejsa godt folk...

Har lige gjort et huskøb og skal kaste mig ud i mit første projekt i huset. Det er en 1 plans villa med kælder(lav loftshøjde dog) og mit problem er, at jeg vil isolere endnu et rum i kælderen.
Rummet i kælderen ligger lige under stuen og er ca. 35kvm, gulvet bliver rimeligt koldt synes jeg. I de andre rum på overetagen, som har isolerede rum under sig, er dette ikke et problem. Jeg har ikke tænkt mig at holde 21 grader i kælderen, men sådan passende lad os sige 15 grader så det er egnet som opbevaring. Loftshøjden på lidt over 180cm gør det kun egnet som opbevaring og til lidt snedkerarbejde for mig.
Væggene synes at bestå af leka sten i kælderen, gulvet af beton, loftet er naturligvis isoleret op mod stuen.
Hvordan skal jeg bære mig ad, bør måske nævne at huset står i Skellefteå dvs. det er koldt om vintrene.
Hjælp mig med at sige, hvordan jeg skal gå frem rent praktisk samt med materialevalg....

Beklager på forhånd, hvis teksten er uklar og består af stavefejl, er i skrivende stund rimeligt træt...

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.