Medlem
· Västernorrland
· 148 indlæg
Hej!
Jeg er ved at bygge en garage og har kun lister og panel til halvdelen af garagen tilbage udvendigt. Dog har jeg en speciel panel på garagen (300mm limtræpanel), som havde omkring 6 ugers leveringstid, da jeg var nødt til at bestille mere.
Hvad siger I? Jeg har vindpap og lægter oppe nu på delen, der mangler panel, og vil gerne begynde med isolering/fugtsikring/lister indvendigt, men vil isoleringen tage skade, hvis det regner på vindpap og optager vand?
Tak på forhånd!
Jeg er ved at bygge en garage og har kun lister og panel til halvdelen af garagen tilbage udvendigt. Dog har jeg en speciel panel på garagen (300mm limtræpanel), som havde omkring 6 ugers leveringstid, da jeg var nødt til at bestille mere.
Hvad siger I? Jeg har vindpap og lægter oppe nu på delen, der mangler panel, og vil gerne begynde med isolering/fugtsikring/lister indvendigt, men vil isoleringen tage skade, hvis det regner på vindpap og optager vand?
Tak på forhånd!
Tomture61
Selvbygger
· Född i Luleå
· 6 198 indlæg
Tomture61
Selvbygger
- Född i Luleå
- 6,198 indlæg
Medlem
· Västernorrland
· 148 indlæg
Okay, det var det jeg mistænkte, at den slipper igennem en del fugt. Jeg tænkte at luftspalten måske kunne række for at tørre ud en lidt fugtig isolering men bare dumt at chancen. Så tror jeg at jeg afventer ind panelen så kan jeg alligevel gøre det færdigt inden foråretTomture61 sagde:
Klik her for at svare