Halløj,
Jeg er i færd med at bygge katteloftsrum, uisolerede og kun 450mm høje, på overetagen og har tænkt at sætte inspektionslemme af to grunde;

1) Et sted går den afluftning til kloakken, og det er også i den samme del af etagen, der er forberedt vandledninger (som dog ikke er tilsluttet), men som muligvis en gang i fremtiden vil blive brugt.

2) Musene. Selvom jeg sandsynligvis har udryddet bestanden efter et års udmattelseskrig, så ved man jo, hvordan det kan være, så tanken er at kunne smide en fælde eller en kat ind nu og da, så isoleringen ikke ødelægges af musetunneler.

Hvor stor inspektionslem bør man have til den del, hvor VVS er? De resterende burde vel kunne klare sig med Inspektionslem 150x150?

Taknemmelig for tips.

H
Der findes færdige luger til køb. c:a 400*700 eller 400*400. De har karm, luge samt låsning. 150*150 er meget lille, hvis man har brug for længere ind.

150*150 er meget lille, hvis man skal længere ind.
Nok får man da en kat igennem en inspektionsluge på 150x150mm :D, spørgsmålet er bare, hvordan man får den ud igen :x

Der findes færdige luger at købe. ca. 400*700 eller 400*400. De har karm, luge samt låsning.
Ja, det er præcis sådanne jeg har kigget på. Så standarden for VVS inspektionsluge ligger altså på omkring 400*X ?

Mvh,
//H

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.