Er inde på at sætte panel på hele underetagen i et lille rækkehus. Bange for, at det ikke vil passe i mindre rum. Alle eksempelbilleder af paneler er fra gigantiske rum. Så efterspørger billeder fra mindre huse med panel.
 
Har ingen billeder, men i små rum, fx soveværelse, kan det også være flot at have kun én væg med panel i stedet for alle vægge.
 
Jo har overvejet i de baner også. Er dagligstue og hall, der skal laves i mit tilfælde.
Skal overveje en omgang mere
 
Har ikke så meget helhedsbilleder, men lidt, og nogle synspunkter.
Vi byggede hus i 2010, og satte liggende perlesporpanel på alle indervægge undtagen i vådrummene selvfølgelig.
Sådan her cirka: 7040438185729
Men vi hvidvoksede den først så længe vi kunne, hvilket desværre ikke rakte hele vejen...
Lidt billeder:
Først hvidvoksen:
En spand med Osmo hårdvoksolie til trægulve og møbler, mærket "High Solid". Teksten er på tysk og beskriver olie-voks kombinationens fordele.
Og så nogle billeder af væggene:
Køkkenet:
Køkken med lys træpanel på væggene, hvid kogeplade, køkkenvask, planter og diverse køkkenredskaber.
Et gæsteværelse:
Vindue i hvid ramme på væg med lys træpanel, nat udenfor. Hængende lampe med refleksioner. Blomsterpotte med orange blomster på vindueskarm.
Et soveværelse "på vej":
Soveværelse med liggende perlesporpanel på væggene, en sort rullegardin, to lamper og en lille hylde ved sengen.
Og stuen, hvor vi ikke nåede at hvidvokse før opsætningen:
En kat sidder oven på en moderne grå brændeovn foran en træpanelvæg. Forskellige værktøjer og poser er ved siden af ovnen.
Og så køkken/køkkenhalvø igen:
Lyst køkken med træpaneler, hvide skabe, køkkenø i træ, planter ved vindue, og en kalender på væggen.
En stor fordel med sådan en panelvæg: man kan sætte op billeder og andet hvor som helst uden at der bliver synlige mærker i væggen.
Et lille hul efter en dykker i samlingen mellem to panelbrædder ses ikke!
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.