Er inde på at sætte panel på hele underetagen i et lille rækkehus. Bange for, at det ikke vil passe i mindre rum. Alle eksempelbilleder af paneler er fra gigantiske rum. Så efterspørger billeder fra mindre huse med panel.
Har ikke så meget helhedsbilleder, men lidt, og nogle synspunkter.
Vi byggede hus i 2010, og satte liggende perlesporpanel på alle indervægge undtagen i vådrummene selvfølgelig.
Sådan her cirka:
Men vi hvidvoksede den først så længe vi kunne, hvilket desværre ikke rakte hele vejen...
Lidt billeder:
Først hvidvoksen:
Og så nogle billeder af væggene:
Køkkenet:
Et gæsteværelse:
Et soveværelse "på vej":
Og stuen, hvor vi ikke nåede at hvidvokse før opsætningen:
Og så køkken/køkkenhalvø igen:
En stor fordel med sådan en panelvæg: man kan sætte op billeder og andet hvor som helst uden at der bliver synlige mærker i væggen.
Et lille hul efter en dykker i samlingen mellem to panelbrædder ses ikke!
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.