Hej,
Vi köpte ett hus för ett par år sedan. För några månader sedan märkte vi en obehaglig lukt från golvet. Jag öppnade golvet på några ställen och upptäckte att ytterväggen är spikad till träblock som är inne i betongen.
Jag har tidigare sett några "ingjutna reglar" i golvet men inget liknande. Har det varit vanligt att montera ytterväggen på detta sätt till betonggrunden?
Du kan skrive på dansk.