Hej forumet.
Hvordan ville I gøre her?
Tidligere gips som jeg gætter på er sat i 2004. Efter en vandskade fra afluftningsrøret var jeg nødt til at rive gipsen ned. Alt så fint ud ellers.
Havde nok tænkt at pudse for at gøre det på den rigtige måde i kælderen, men der er en gammel åbning midt i, så der må jeg mure op.

Da det er træplader mod badeværelsesgulvet, så måske det ikke spiller nogen rolle at gøre.
Desuden ved jeg ikke, hvordan jeg skal gøre ved den eksisterende dør.
Alternativet er at sætte ny gips.
 
  • Væg under reparation med blottlagt isolering og ledninger efter fjernelse af gips på grund af vandskade. Baderum med toilet i baggrunden.
Senest redigeret:
  • Synes
Zputnick
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.