Hej

Undrer om nogen har nogle gode idéer til, hvad jeg kan gøre med dette, se billede af min kollos. Bruger selv skorstenen og kan derfor ikke fjerne. Bare male hvid?
En rå murstensvæg med en skorsten og træplanker lænet op ad. Væggen viser tegn på slid og ufuldkommen renovering.
Slidt murstensvæg med blå maling omkring en skorsten, gul sav i forgrunden, der er behov for renovering.
Nogen der har en god tanke om, hvad jeg kan gøre med mellemrummet ved skorstenen og væggen, billede
Brændstofskakt med mellemrummet mellem væg og skorsten; skovl og sort affaldspose til venstre. Gipsvæg på højre side.

Hvilken type rum er det i?
Hvid er vel altid flot, nogle hylder i massivt træ der i "indhukningen" måske..

Har en lignende i køkkenet, ville egentlig have den synlig men det gik bare ikke, var for grim, byggede op med stålregler og gipsplader og falsk tegl på det, blev meget flot men dyrt, har faktisk en indbygget "krydderihylde" med samme låge som i øvrige køkken, i en sådan indhukning hvor jeg har gjort det rigtige tegl rent som så ses når man åbner..

Det er et soveværelse, ca. 25-30 kvm, Har været inde nogen form af hylde..men det er svært synes jeg at vide.

Hylder menede jeg der saven står, i hjørnet hvor sneskovlen står er det jo værre, man kunne jo lave en slags udtrækkelig garderobe, med skinner ligesom garageport eller en IKEA BILLY på hjul, eller hvad der nu går ind der opbevaringsplads er vel altid nyttigt.

Måske en sådan der mere eller mindre sammenklappelig ekstraseng går ind der..

• Synes
CecAndersson
  • Laddar…
Ja det kunne være noget. Tak for tip!

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.