Har startet renovering af kælderen. Hus bygget i 1964. I pejsestuen har jeg været tvivlende over gulvkonstruktionen, så jeg lavede et hul i hjørnet. Det viste sig, at det er opbygget med start fra oven. Betonlag ca. 5 cm, lecakugler ca. 10 så kommer bundpladen. Dette må vel være en meget god konstruktion med både kapillarbrydende lag og isolerende effekt, som ikke behøver røres? Jeg skal lægge korklaminat, bør jeg alligevel have platonmåtte under?