To "krybekældre" den ene med 100 år gammelt gulv i beton (bruges til madlavning, bagning, madlager, etc.. ) den anden ikke set på 45 år men havde plast på jord og var tør og fin (trods næsten ingen ventilation). Nogen syntes det var spildt at støbe gulv i den anden - men da er det måske bedre at fjerne betonen i den ene så den kan få plast også ( * ) ... ( <--- burde jeg advare om en potentiel fælde der? ( * ) ). Hvad tænker kommentarfeltet? ("Man må jo sammenligne!" / Mit liv som hund.)

• En krybekælder med betonvægge og træbjælker. Der er et bord med et kamera på stativ. Gulvet er delvist dækket af plast.
  • Synes
Biggle
  • Laddar…
B Ben47 sagde:
To "krybekældre" den ene med 100 år gammelt gulv i beton (brugt til madlavning, bagning, madlager, etc..) den anden ikke set på 45 år men havde plastik på jord og var tør og fin (trods næsten ingen ventilation). Nogen mente det var spildt at støbe gulv i den anden - men så er det måske bedre at fjerne betonen i den ene, så den også kan få plastik (*)(<--- burde jeg advare om en mulig fælde der? (*)). Hvad tænker kommentarfeltet? ("Man må jo sammenligne!" / Mit liv som hund.)
Skal du ikke bruge rummene til noget, er det vel temmelig meningsløst at hælde en masse beton i, som du så aldrig kan få væk igen. Plastik er vel ikke helt optimalt, da fugt, der kommer nedefra, kan sætte sig fast der.

Uden at vide, hvad du vil bruge rummet til, havde jeg foreslået, at du lægger en fiberdug samt singels/grus ovenpå og lader den eksisterende beton blive.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.