2,385 læst ·
20 svar
2k læst
20 svar
Hvorfor buler
Nej, fliserne behøver ikke brydes op, ville jeg absolut turde påstå. Fejlen sidder på ydersiden af væggen du har fotograferet.A Anna Olsson9713 sagde:
Prøv, som foreslået ovenfor, at tage det her med foreningen først. Så vil amatørhåndværkerne få mindst to chancer for at rette problemet, inden man tager det videre.
Hobbytømrer
· Västra Götaland
· 1 474 indlæg
Det samme skete for os, hvor Röris fastgjorde RiR på en gipsvæg, som på den anden side er et klædeskab. Skruen har ikke penetreret papiret på gipsen, men jeg opdagede det for sent, da jeg malede væggen.
I mit tilfælde er det ikke noget, der generer, da det er langt nede mod gulvet. I dit tilfælde skal det dog udbedres. Men eftersom skruerne er en del af rørføringen, ville jeg være forsigtig med at forsøge at skifte gipspladen.
Det kunne måske lade sig gøre at gå meget forsigtigt over med en vinkelsliber og kun tage de yderste gevind på skruen, for derefter at spartle det hul, der opstår.
Den lange rand kan jeg ikke forklare.
Selvfølgelig skal du eller foreningen reklamere over arbejdet og kræve, at det udbedres.
I mit tilfælde er det ikke noget, der generer, da det er langt nede mod gulvet. I dit tilfælde skal det dog udbedres. Men eftersom skruerne er en del af rørføringen, ville jeg være forsigtig med at forsøge at skifte gipspladen.
Det kunne måske lade sig gøre at gå meget forsigtigt over med en vinkelsliber og kun tage de yderste gevind på skruen, for derefter at spartle det hul, der opstår.
Selvfølgelig skal du eller foreningen reklamere over arbejdet og kræve, at det udbedres.
Tak! De er ikke helt færdige her i lejligheden endnu, har sendt billede af dette til dem, og de skal komme og kigge på det på onsdag. Jeg vil absolut ikke udbedre dette selv, de vil sende en faktura på det, der mangler at betale, og den vil jeg holde på/bestride, hvis dette ikke bliver udbedret.S Småbrukaren sagde:Samme skete for os, hvor Röris fastgjorde RiR i en gipsvæg, som på den anden side er et klædeskab. Skruen har ikke penetreret papiret på gipsen, men jeg opdagede det for sent, da jeg malede væggen.
I mit tilfælde er det ikke noget, der generer, da det er langt nede mod gulvet. I dit tilfælde skal det dog udbedres. Men da skruerne er en del af rørføringen, ville jeg være forsigtig med at forsøge at skifte gipspladen.
Det kunne måske lade sig gøre at gå meget forsigtigt over med en vinkelsliber og blot tage de yderste gevind på skruen, derefter spartle hullet, der dannes.
Selvfølgelig skal du eller foreningen reklamere arbejdet og kræve, at det udbedres.
Hobbytømrer
· Västra Götaland
· 1 474 indlæg
Det er vel din brf, der skal modtage eventuel faktura, eller har du lavet tillægsbestillinger?
Klik her for at svare