Hvorfor bliver min trappelapning, lavet med A-brug, næsten hvid nogle steder, når den er tørret?
 
  • Grå trappelagning med A-bruk, delvist dækket af hvide pletter efter tørring, set oppefra.
P
Rent cementmørtel bliver meget lyst, alle reparationer plejer at blive lysere end det gamle omkringliggende er..
Hvis man vil, kan man tilsætte pigment for at gøre det nye mørkere..
Har du vandet i et antal dage efter påføringen? For det ser meget tørt ud..
 
  • Synes
Tobyk_75
  • Laddar…
Rejäl sagde:
Rent cementmørtel bliver meget lys, alle reparationer plejer at blive lysere end det gamle omkringliggende er.
Hvis man vil, kan man tilsætte pigment for at gøre det nye mørkere.
Har du vandet i et antal døgn efter påføring? For det ser meget tørt ud.
Nej, det er nylagt har ikke nået at vande. Bare undrer mig over hvorfor farven adskiller sig på forskellige steder. Kan det skyldes, at der ligger et reparationslag under (måtte bygge på) på de steder?
 
P
Det lyseste er vel det tykkeste du har lagt på.
 
  • Synes
Tobyk_75
  • Laddar…
Rejäl sagde:
Det lyseste er vel det tykkeste du har lagt på.,
Det kan nok passe, vidste ikke at det bliver lysere pga. tykt lag..
 
P
T Tobyk_75 sagde:
Det kan nok passe, vidste ikke at det bliver lysere pga tykt lag..
Men det som du ser udenfor den dybe lagning er vel bare et tyndt lag med slam hvor underlaget det mørkere ses igennem..
 
  • Synes
Tobyk_75
  • Laddar…
Rejäl sagde:
Men det som du ser udenfor den dybe reparation er vel bare et tyndt lag med slam hvor underlaget det mørkere ses igennem..
Plejer det at blive mørkere med tiden?
 
P
Ja det går ret hurtigt på en trappe når den bliver snavset..
 
Rejäl sagde:
Ja det går ganske hurtigt på en trappe da den bliver beskidt..
Haha, tak
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.