Hej!
Overvejer hvordan man bedst isolerer dette område med hensyn til fugtdannelse og bedst mulig isoleringsevne.
På billedet kan I se indgangen, som ligger på en udbygning, hvilket er en støbt plade hvilende på to pæle og indstøbt i husets fundament. Nu har vi muret to af siderne op og skal have en dør på den tredje til lidt opbevaringsplads. Nu hvor det begynder at blive lidt koldere udenfor, bliver gulvet ret koldt, så nu er spørgsmålet, hvordan vi isolerer dette rum på bedst mulige måde (Det vil sige "loftet" i det rum, der er under gulvet i indgangen) Jeg tænker på isoleringsmateriale og luftspalter osv. Rummet er på ca. 7 kvm.
Mvh Fredrik