Okay, tænker du da ud fra et æstetisk perspektiv eller af en anden årsag?knyh sagde:
vinden er fyldt med spån, så får jeg også al isoleringen ned..
100% æstetisk, men smag er subjektivt. Jeg har selv et hus fra nogle år tilbage med fin originalloftshøjde, der er blevet sænket betydeligt, så det er nok mest mig, der værner om lofthøjde 🙂 Tog selv ned perlespont i soveværelset og satte rettet ny forskalling op. Ingen spån og skidt derunder dog. Bare glassuld, så intet større arbejde.D denkadon sagde:
Okay! Så lød det som du havde det lidt mere behageligt end hvis jeg skal bytte☺️knyh sagde:
100% æstetisk men smag er som bagen. Jeg har selv et hus i nogle år nu med pæn original lofthøjde men som er sænket betydeligt, så det er nok mest mig, der værner om lofthøjde 🙂 Tog selv perlestaven ned i soveværelset og satte nye lette lægter op. Ingen spån og skidt derunder dog. Bare isolering så intet større arbejde.
Men jeg takker så meget for din input!
Klik her for at svare
