Aha, nu er jeg med. Smart. Det er værd at overveje.
 
Det blev sådan, at vi droppede MDF helt og lavede en plade af krydsfiner, som vi derefter beklædte med en ramme af planhøvlet. Tog almindelig fyrrekrydsfiner, blev rigtig godt og ret billigt det hele. Derudover lod vi dem skære alle de stykker, vi ønskede. Tre plader, der skulle skæres i forskellige dimensioner, så årerne gik i den rigtige retning. Jeg tror, at fyren, der hjalp os, blev lidt glad for arbejdet, for han opkrævede kun betaling for 10 snit. Virkeligheden var nok snarere 40 snit. Der blev heller ingen afrunding på rammen, hvilket var godt. Kanterne på krydsfineren malede vi bare, blev helt fint.

Til stammerne skruelimede vi bare og spartlede bagefter. Blev godt det også.

Det største arbejde med alt dette syntes jeg var tankearbejdet før, og selvfølgelig maleriet efter. Men selve monteringen og bygningen gik hurtigt. Et par timer for alle stammer. Kan anbefales.
 
Tillykke. Det føles altid lidt bedre, når man har gjort tingene selv :P
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.