Betonho i en have omgivet af jord og planter, muligvis brugt til husdyrvand. Rustet pumpe nærliggende. Historisk interesse fra før 50'erne. Betonkar i en skovbund, tidligere brugt til dyredrikning. Karret er slidt og omgivet af skovbevoksning og en rusten pumpe er nærliggende. Betonkar fyldt med jord og skidt, tidligere brugt til dyr som drikkekar; ligger på en grund nær en gammel pumpe. Betonkar i have omgivet af træer og buske, med en metalvask til venstre og en sort affaldspose på jorden. Hej! Vi har to sådanne betongkar på grunden. Ifølge hvad folk siger, har de tidligere været brugt som kar til vand, hvor okser eller heste har drukket. Der er også en gammel, stort set totalt forfalden og rustet pumpe i nærheden. Grunden ligger ved en å.

Den, der byggede huset, var dog lidt speciel, som jeg forstår det, og det er måske ikke helt umuligt, at han faktisk har bygget det selv for at få vand til huset. Måske langt ude, men muligt?

Hvis vi skal rive det ned, hvordan gør vi det bedst? Det er beton, ingen anelse om hvilken type. De har sandsynligvis været der siden før 50'erne, da husene blev bygget.

Det har naturligvis en historisk værdi. Derfor tænkte vi at beholde det andet, som står bedre placeret og lave noget sjovt ud af.

• Betonkar med jord indeni placeret i skovklædt område, omgivet af grene og små planter.
  • Betongtrug fyldt med jord og grene i en have.
Undskyld, det blev utilsigtet dobbelt sæt af billeder.

Hej!

Hvordan er det gået? Jeg skal lave et lignende arbejde selv snart og ved heller ikke, hvordan jeg skal bære mig ad.

I mit tilfælde er det et stående kar.

Hej! Der blev ingen nedrivning. Udskudt projektet til næste år. Det lader til, at det måske får lov at blive stående alligevel. Skriv gerne til mig, hvis du lykkes med at rive dit ned :-)

Hej!

Nu har jeg revet min gatsten bygget røg ovn med en betonplade på toppen og bunden.

En huggehammer på 18 kg fra Bauhaus gjorde jobbet.

Held og lykke med din (hvis den stadig findes)

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.