Hej,

Et enkelt spørgsmål, hvordan reparerer jeg disse revner, så de aldrig revner igen?

Jeg ved, at det ofte kan begynde at revne i sådanne reparationer igen, men hvordan minimerer jeg risikoen?

Ekstern væg med revne, sedumtag og en grøn affaldscontainer til højre.

Sprække i mur nær trappe, med grøn skraldespand til venstre og lille dør til højre. Hvordan reparere for at forhindre fremtidige sprækker?

Sprækker i betongmur ved dør, med affaldscontainer foran. Græs og fliser omkring.
 
Det kan ikke repareres uden at det vil revne igen.
 
Der findes ikke noget mere elastisk materiale, man kan reparere med, som strækker sig i stedet for at revne. Hvordan gør almindelige mennesker ved samme problem for at det skal blive pænt? skal man måske beklæde muren med noget?
 
  • Synes
Dgjdghrhnle64545*=/)
  • Laddar…
Grav ud bagved, fyld med type leca? reparer med noget elastisk epoxysparkel?
mere besværligt: Grav ud støb nyt bagved, reparer det æstetiske..
 
God idé, jeg kunne støbe en "støttemur" bagved og derefter reparere det æstetiske.
 
De malere jeg kender, kører malerfugemasse på revner i mure. Derefter maler de over.

Dog ser disse ud som om man må grave ud, eventuelt lægge drænslanger og fylde med grus. Derefter reparere muren.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.