

har lige købt et hus med en muret pizzaugn i behov for kærlighed. Er ikke sikker på, hvor meget vi kommer til at bruge den, så trin et er en så enkel løsning som muligt for at se, om det er noget, vi vil have. Har dog ingen erfaring med murerarbejde. Så hvad bruger jeg bedst, og hvad maler jeg med derefter?
Medlem
· Västernorrland
· 12 012 indlæg
Ærligt talt, så ser det ud som du med god samvittighed kan rive den.............Den har sandsynligvis været våd og frosset i flere omgange, og at reparere noget sådant handler nok om at rive ned og mure en ny. Men nu har vi jo ikke set indersiden eller uden puds, så det er jo svært at svare på præcist.
Nu er jeg ikke hjemme, så jeg kan ikke tage noget billede, men som jeg husker det, var der ingen større revner på indersiden, hvis der overhovedet var nogen. Men det er Göteborg, så det er fugtigt, og vintre svinger omkring frysepunktet hele tiden.
Altvidende
· Västra götaland
· 10 921 indlæg
Du bør nok banke pudset af og se, hvordan teglet ser ud ... Hvis der findes isolering, kan den måske genbruges, men regn med at skifte og pudse det om bagefter ...
Klik her for at svare