Opdagede, at den ene stolpe til indgangstaket havde lidt råd og begyndte at skære med morakniven for at se, hvor slemt det var, og nu har jeg et grimt hul, som jeg ikke rigtig ved, hvad jeg skal gøre med. Umiddelbart tænker jeg at fræse hele området ud og indsætte et nyt sundt stykke, men jeg mistænker, at der måske findes andre alternativer. Hvordan ville I have gjort det?
Jeg modtager gerne også tips til måder at forbedre konstruktionen for at undgå yderligere vandoptag.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.