Vi har en åben pejs, se billede nedenfor, som vi vil pudse glat.

Forskellen mellem højeste og laveste punkter på den er ca. 3 cm.

Hvordan gør man dette på bedste måde? Hvilken type puds bruger man? Skal man have armeringsnet?
Vi vil ikke fyre i den overhovedet, hvis det påvirker hvilken type puds der er bedst at bruge.

Forskellen mellem højeste og laveste punkter på den er ca. 3 cm.

Hvordan gør man dette på bedste måde? Hvilken type puds bruger man? Skal man have armeringsnet?
Vi vil ikke fyre i den overhovedet, hvis det påvirker hvilken type puds der er bedst at bruge.
Klik her for at svare
