Hej
Har et hus, som er bygget i slutningen af 50'erne. Midt i huset står en stor rødtegl åben pejs. Nu skal vi indsætte en indsats samt puste den op. Formen er desværre ikke, hvad man i dag ønsker, så vi ville gerne gøre den lidt mere moderne og lige i sine former. Hvilket byggemateriale og fastgørelsesmateriale passer bedst til dette job? Jeg tænker på at undgå revner i pussen i samlingen, der bliver mellem teglen og det materiale, man bruger til at bygge på den. Er det letbeton, man bruger, og almindelig mørtel?

//Erik
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.