vi har et hus uden øjne:x... der er kun sorte huller, som sædvanligt er på eternithuse.. det gamle liggende panel skal frembringes på et tidspunkt, men ikke endnu på nogle år.. planen er nu at fastgøre foder rundt om vinduerne, men vi er usikre på HVORDAN?? vi ønsker jo ikke at eternitten går i stykker...:/ nogen der har gjort dette, hvordan gjorde I? hjælp!

S
plader?.
nogen variant på lignende klakfoder?

Et billede ville hjælpe. Måske skrue i karmen og lime i eterniten?

har desværre ingen billede på denne computer... tænk jer eternitplader som er aflange, med bølget underkant (som for at efterligne liggende bred panel) der er i princippet ingen karm, måske 2cm eller så...:/ jeg vil sætte femtommer rundt om vinduerne af rent æstetiske grunde, eftersom huset ser "dødt" ud nu... kan man virkelig lime så tunge ting på en overflade som ikke er glat? jeg ved jo at andre har sat foder på deres eternithuse for at live det lidt op, så det må jo kunne lade sig gøre? eller?

S
Karin Baier sagde:
har desværre ingen billede på denne computer... tænk jer eternitplader som er aflange, med bølget underkant (som for at efterligne liggende bred panel) der er i princippet ingen karm, måske 2cm eller sådan...:/ jeg vil sætte femtommer rundt om vinduerne af rent æstetiske grunde, fordi huset ser "dødt" ud nu... kan man virkelig lime så tunge ting på en overflade som ikke er glat? jeg ved jo at andre har sat foder på deres eternithus for at live det lidt op, så det må jo kunne lade sig gøre? eller?
bare begynd at fantasere om løsninger

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.