Jeg vil bygge præcis en sådan væg ved siden af køleskabet. Vil ikke bare have en tynd dækkebrik.

Bruger man træreglar i dag, eller er det kun plade? Vil ikke have, at træ skal bevæge sig og lave revner, men på den anden side er det lettere at arbejde med for en glad amatør.

Uanset hvad, hvordan laver man den smalle frontside? Smal strimmel gipsplade? (Vil ikke have en træliste som front)

• En køkkenvæg ved siden af et køleskab, med en smal, hvid gipspladefront, tæt på bundens venstre hjørne, ved en person klædt i sort.
Du vælger selv, om du vil regle med træ eller plade, det går jo desuden udmærket at kombinere og sætte pladeskinner i loft og på gulv og køre træregler imellem, det er ofte lettere og billigere at fastgøre pladeskinner, hvis loft og gulv er af beton.

• Synes
Dracula
  • Laddar…
F fribygg sagde:
Du vælger selv om du vil reglbe med træ eller plade, det går jo desuden udmærket at kombinere og sætte pladeskinner i loft og på gulv og køre træregler derimellem, det er ofte lettere og billigere at sætte fast pladeskinner hvis loft og gulv er af beton.
Men hvordan er det med værktøj til at arbejde med pladeregler? Er min pladesaks nok? Jeg mener at huske, at der findes en slags tang, der låser pladen mod en anden plade, men dette er kun nødvendigt når hele rammen er af plade. Jeg har betongulv og gipsloft. Hvordan fastgør man gips i pladen? Almindelig gipskrue?

Dracula Dracula sagde:
Men hvordan er det med værktøj til at arbejde med pladeregler? Er min pladesaks tilstrækkelig? Jeg mindes, at der findes en slags tang, der låser pladen mod en anden plade, men dette er kun nødvendigt, når hele rammen er af plade. Jeg har betongulv og gipsloft.
Det virker lidt unødvendigt at købe værktøj til den lille vægstump, brug hvad du har og lån boremaskine til gulvet, hvis du mangler det.

• Synes
Dracula
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.