Jeg er i gang med at rive pĂĄ overetagen, skal justere gulvet da det ikke er sĂĄ plant.
Men ogsĂĄ skrĂĄtaget har brug for en justering.
har ikke helt styr på hvor meget det differerer. Så har brug for tips/tricks til, hvordan man justerer skråtaget. Da det er åbent hele vejen til råspont. Skal isolere og sætte ventilationsspalte er tanken og så lægter.
Har vaterpas og krydslaser til rĂĄdighed.
Men hvordan gør man?
Med venlig hilsen,
har ikke helt styr på hvor meget det differerer. Så har brug for tips/tricks til, hvordan man justerer skråtaget. Da det er åbent hele vejen til råspont. Skal isolere og sætte ventilationsspalte er tanken og så lægter.
Har vaterpas og krydslaser til rĂĄdighed.
Men hvordan gør man?
Med venlig hilsen,
Renovatør
· Stockholm
· 44 indlæg
Nu ved jeg ikke noget specifikt om dette, men det lyder fandens besværligt. Må vel justere tagspær så? Skal vel have hele taget adskilt for det?
Bedrevidende
· östergötland
· 2 772 indlæg
Ingen aning rent teknisk, men jeg ville være startet med gulvet... derefter målt derfra..
Men i virkeligheden ville jeg nok ikke have bekymret mig, medmindre det er dm, det slĂĄr..
Men i virkeligheden ville jeg nok ikke have bekymret mig, medmindre det er dm, det slĂĄr..
Tænker du, at du har brug for at få lægterne og indersiden af taget glat?B berne88 sagde:Jeg er i gang med at rive på overetagen, skal justere gulvet da det ikke er så plant.
har ikke helt styr på hvor meget det differerer. Så har brug for tips/tricks til, hvordan man justerer skråtaget. Da det er åbent hele vejen til råspont. Skal isolere og sætte luftspalte er tanken og så lægter.
Har vaterpas og laser til rĂĄdighed.
Men hvordan gør man?
Med venlig hilsen,
Vi plejer at spænde snore nederst og øverst, som man derefter saver kiler/strimler efter og monterer på tagspærrens inderside.
Senest redigeret af en moderator:
Stemmer fint, det bliver gips senere. Kedeligt da rummet er langt, er jeg bange for at man evt. kommer til at kunne se, at det varierer. Derfor vil jeg rette dem op. Tænker at jeg kan gøre det med gles.Rejäl sagde:
Ved jo ikke hvordan du tænker, så kan ikke svare på om det funker med gles, men synes at du gør helt ret ved at ville rette det op..B berne88 sagde:
Klik her for at svare