Og her kommer slutresultatet!:)

• Trappe med sort tæppebelægning og hvide kanter, afsluttet projekt.
  • Hvid trappe med sort tæppe på trinene, moderne design, ved siden af en væg med blomsterprint. Baggrund med trægulv og kunst på væggen.
  • Øveretage i et hus med trægulv, hvidt loft og vægge, computerbord med stol og moderne vægpynt. Vindue og moderne lampe i baggrunden.
  • En moderne trappe med hvidt rækværk, fører til en lys overetage. Dekorative blomster på væggen i stueetagen.
Fint, godt klaret!! d^_^b

Nice, flot resultat! Men opfylder de "horisontella" ribber normerne for trapper? Er det ikke noget i stil med 1dm mellem spjældene?

Blev hur bra som helst :)
Velar om vores trappe som med skal få et løft i sinom tid.
Noget lignende du har gjort er et af alternativerne.
Nysgerrig på hvad det er for slags hvid list du har i forkant og klemmer der måtten med?

Listen var jo der fra start, tæppet ligger altså mellem listerne, klemmer ikke fast på nogen måde. I mit tilfælde var der jo tæppe fra begyndelsen, og at male hele trappen var ikke aktuelt, da træet under tæppet var for dårligt, det ville have krævet en masse spartel og arbejde, desuden skulle jeg have slebet de lister ned. Det blev dog en flot effekt nu med mørkt tæppe og hvid liste, ser meget godt ud.

Hawkai har ret, for oven er der ingen steder, man kan komme igennem, men i selve trappen følges nok ikke alle regler, der findes, men det er det sjældent trapper gør, se bare alle trapper med rustfri wirer. Det var dog i mine tanker, men jeg ignorerede det.

Aha, ok.
Var lidt usikker der men så forstår jeg.
Yderligere et alternativ at tænke på altså :)

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.