Købt ejerlejlighed fra 60erne og lige revet dobbelt plasticgulv op i hall/korridor. Det underste gulv var limet direkte på betonen. Limrester og hvad jeg antager er kokosfiber sidder fast. Hvordan fjerner jeg lettest det hele? Det er ca. 10m2.
Havde samme problem på spånplade, sad med morakniv og skrabede det af, kan til en vis grad gøres med barkspade. At slibe med maskine, ikke godt, det vil støve voldsomt i hele lejligheden. Bare at acceptere situationen og arbejde videre.
Har allerede lagt nyt gulv i køkken og soveværelse med samme underlag og der brugte jeg morakniv. Dengang var jeg dog ikke flyttet ind endnu, så tænkte om der fandtes en hurtigere/mere effektiv måde.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.