Der ser ud til at være mange diskussioner om metalregler kontra træregler, men ingen steder finder jeg svaret på dette spørgsmål:

Jeg skal opsætte en ny væg med metalregler. Gulvet er beton, loftet er gipsplader og træregler ovenover det.

Hvilken skrue skal jeg bruge for at fastgøre svellen i betonen?

Hvilken skrue skal jeg bruge for at fastgøre loftreglen i gipspladen og træreglen i loftet?

har erfaring med en betonsøm, der kaldes Nail in eller også sømpløk virker,

har du træ+gips i loftet, går hvilken som helst træskrue

Syllen plejer man vel at skyde fast med betonspik? Rigtig dejlig pistol med krudtladning. : -)

mjo, men de kræver jo at man ejer/låner en bultpistol. klar fordel hvis det er mange vægge der skal op :)

det går godt med røde plug og gips skrue

.sun sagde:
Mange diskussioner om metalregler kontra træregler ser det ud til at være, men ingen steder finder jeg svaret på dette spørgsmål:

Jeg vil sætte en ny væg op med metalregler. Gulvet er beton, loftet er gipsplader og træregler ovenfor det.

Hvad skal jeg bruge for skrue for at fæstne syllen i betonen?

Hvad skal jeg bruge for skrue for at fæstne loftreglen i gipspladen og træreglen i loftet?
du sætter en pladeskinne i loftet.
læg en strimmel gips i skinnen og tag en gipsskrue og skru igennem alt, så sidder den.

syllen. ja pistol hvis man har.
ellers røde 5mm plugs og en eller anden gipsskrue som nævnt her før.

mv.
snedker estwing

Er enig med Nail-in i gulvet, og du ordner det med en almindelig slagboremaskine.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.