Hej
Jeg har et hul i blindbunden efter tilluft til en kamin.

Kan man bare lægge vindpap eller lignende over hullet og derefter isolering på det, eller bør jeg også lukke hullet med en plade?
 
  • Hul i blindbund med synlig isolering og rør. Diskussion om lukning med vindpap eller plade for at sikre korrekt tætning og isolering.
Sæt en skive der, så slipper du for besøg af mus og lignende kryb.
 
  • Synes
Hoff83
  • Laddar…
Det nemmeste er vel at lægge en plade eller bræt i rummet, som dækker hullet, inden du isolerer.
 
  • Synes
Hoff83
  • Laddar…
P para sagde:
Sæt en plade der, så du undgår besøg af mus og lignende kryb
Bør jeg tætne samlingerne fra krybekælderen og med hvad i så fald ?
 
  • Byggekonstruktion med åbne samlinger og rør monteret i en krybekælder, omgivet af isolering og træmaterialer.
Hvilke samlinger?
Og jeg havde fyldt rummet med isolering.
 
  • Synes
Hoff83
  • Laddar…
A AndersS sagde:
Hvilke fuger?
Og jeg ville have fyldt rummet med isolering.
Rummet skal fyldes med isolering. Skal tage et billede fra krybekælderen senere i dag, men sådan så det ud, inden jeg satte pladen ind. Der bliver vel en sprække mellem gammel blindbund og den plade, jeg har sat over?
 
  • Hul i trævæg med synlig isolering af uldagtigt materiale, delvist ødelagt, omgivet af grønligt træ med knaster og skruer.
Sæt noget fra undersiden også
 
  • Synes
Hoff83
  • Laddar…
Matti_75 Matti_75 sagde:
Sæt noget fra undersiden også
Tak, så ordner jeg det. Sætter et stykke board der også.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.